Új jelszó kérése

06-1-316-71-52

06-20-262-43-17

Hírlevél
Házhozszállítás

Partnerünk

Párna, Paplan webshop

Párna paplan webshop

www.parnarendeles.hu

 

 

PÁRNA, PAPLAN, ÁGYNEMŰ INGYENES SZÁLLÍTÁSSAL

Párna akciók 20-60%

Akciós párna - Billerbeck párnák

Pehelypárnák, Memory párna, gyapjú-, bambusz-, köles- és tönköly párnák óriási választékban, akár 20-60% kedvezménnyel!

Akciós paplanok

Akciós párna - Billerbeck párnák

Billerbeck toll- és pehelypaplan, mosható, antiallergén paplanok,  gyapjú- és gyerekpaplanok, paplan akciók!

Ágynemű akciók

Ágyneműhuzat akció

Szatén ágyneműhuzat, mikroszálas ágyneműk, 100% pamut ágyneműk,
3- és 5 részes ágynemű garnitúrák.


Ledtrend - Led Webáruház

Termékajánló
Partnereink

Rólunk - Matrac Trend

Cégünk, a Valörtex Kft 1993-ban alakult és bár nem annak indult, jelenleg igazi családi vállalkozás. A céget alapítása óta feleségemmel közösen alakítjuk, fejlesztjük. Jelenleg Valörtex embléma alatt három hagyományos budapesti üzlet működik. Mind hármat családtag vezeti, a következő generáció. Mi, az alapítók, lassanként inkább a háttér munkákat vesszük át.

 

A kezdetek – a kft alakítása előtt - még rendszerváltás előtti időkre datálódnak. A rendszerváltás előszele sodort bennünket nagy állami cégek felelős munkaköreiből a magánszférába, az önálló gondolatok, az önálló felelősség vállalás mezejére. Sok féle területen dolgoztunk. A vitorlás oktatástól – hiába, a sport múlt - a siófoki ajándék üzleteken keresztül véletlenek összejátszása folytán jutottunk el a lakástextíliákhoz és fehérneműkhöz. Évekig saját varrodánkban készítettünk ágyneműket, függönyöket részben az üzletek, részben nagy felhasználók részére. A válság az utóbbi területen beszűkítette a lehetőségeket. A plázák meg elszívták a divatos fehérneműk fiatalabb vásárlóit.

 

Az alváskultúra termékkörre való specializálódás – ágynemű, paplan, párna, matracok, ágyak – valamint a reális áron kapható minőségi termékek – fő beszállítónk a Billerbeck Magyarország kft - - tette lehetővé az életben maradást. Az utóbbi években pedig a webes értékesítés fejlesztése a fennmaradás, és reményeink szerint a fejlődés záloga.

 

 Jómagam a 65-ik évemet taposom. Sok féle szakmát tanultam és gyakoroltam. Eredetileg távközlési technikusként végeztem. Ma is inkább műszaki fejjel gondolkodom, bár később a Külkereskedelmi Főiskola diplomáját is a kezembe kaptam. A fegyelmezett és pontos munkát a repülő gépek mellett tanultam meg, 17 évig dolgoztam a szép emlékű Malév-nál. Egy önálló vállalkozás működtetéséhez minden ismeret jól jöhet, ezt saját életünk is igazolja.

 

Filozófia – új kereskedelmi módszerek

 

- Offline és online boltok. Szövetségesek vagy ellenségek?

 

Meggyőződésünk szerint az online értékesítés megjelenése az informatika és a kereskedelem fejlődésének természetes következménye. Piacgazdaságban kiskereskedelem nélkül a megtermelt javak nem jutnának el a fogyasztókhoz. A kereskedelem szereplői - eladók és vásárlók - pedig mindig keresik a leghatékonyabb eszközöket saját céljaikhoz. Így a két eszköz – online és offline értékesítés – egymás kiegészítői. Áru fajtától, megcélzott vevőkörtől és számos más körülménytől függően más és más kombinációban alkalmazhatóak.

 

Az online értékesítés mellett a bolti értékesítés módszerei és eszközei is folyamatosan fejlődnek. A fejlődést jelenítik  pl. az egyik oldalon a hipermarketek a másik oldalon a felkészül és egy jól behatárolt termékkörre koncentráló szaküzletek.

 

Úgy véljük, az általunk belátható jövőben mindíg lesznek olyan vásárlók, akik igénylik a közvetlen tapasztalást a vásárlás előtt, akiknek fontos az eladó szakértő segítsége a vásárlás során.

Az internetet böngészve nagyon sok igazi "kis bolt" online ajánlatával találkozhatunk. Tehát a megfelelően kiválasztott és alkalmazott web-es eszközök a legkisebb boltokat eredményességét is segítik és viszont.

 

Saját boltjainkban tapasztajuk, nagyon sok vevő web áruházunk kinyomtatott  vagy mobil eszközön megjelenített anyagával kezében lép be a boltba. Majd, ha esetleg első körben nem tud dönteni v. családi konzultációra lesz szükség a vásárlás előtt, bármilyen prospektusnál többet ér egy szórólap, amelyen web elérhetőségeink vannak. A folyamat végén pedig, amennyiben megszületik a vásárlásról a döntés, ez online is megtörténhet.

 

Tehát zászlónkon a szakértelem és a személyre szabott kiszolgálás.

 

- Márkakép szerepe az online kereskedelemben

 

Tisztán online formában a standardizált, megadott paraméterek, katalógus alapján is jól összehasonlítható, vagy nagyon közismert termékeket a legkönnyebb eladni. Ilyenkor az online vásárlónak csak a kapcsolódó szolgáltatásokat és az árat kell összehasonlítania. A jól bevezetett, patinás márka  pontosan ebben segít. A vevőt a minőségről nem kell minden egyes vásárlás előtt személyesen győzködni.

 

Saját példánkra utalva, komoly eredménynek tartjuk, hogy cégünk 1993-as megalakítása után boltjainkban folyamatosan sikerült biztosítanunk a Billerbeck Budapest Kft által elvárt értékesítési színvonalat. Ezért kerülhettünk abba a helyzetbe, hogy a  márka hazai, közvetlen webes értékesítésének elindításában   úttörő szerepet vállalhattunk, aminek lassan hat éves történetére büszkén tekintünk vissza.

 

A fenti gondolat jegyében a Billerbeck termékek mellett kizárólag olyan márkákat forgalmazunk, amelyek minősége, innovációs képessége és gyakorlata, garanciális háttere megfelel a legszigorúbb elvárásoknak .

                   

Drgác József

alapító ügyvezető

 

Weboldalunk további használatával jóváhagyja a cookie-k használatát az adatvédelmi nyilatkozatban foglaltak szerint.